‘n Breukie

krbbjw

Rosalind Franklin met vakansie in Tuscany c.1940’s .

(Foto: LuzzatiVittorio. Uit die Rosalind Franklin Papers: National Library of Medicine. http://profiles.nlm.nih.govΒ )


  1. Andrew

    En min het sy toe geweet dat ‘n blog en universiteit na haar vernoem sou word nie.πŸ™‚

  2. Geniet jou breuk Rosalind Franklin!!πŸ™‚
    x x

  3. 😳 Rosie dit was ekke hier by boervrou wat gecomment het, ek was besig in Boervrou se blog en het vergeet om uit te log!! πŸ˜† My kop vat eers so rukkie om te start in die oggend!! Lekker rus!

  4. Leer kook terwyl jy break. ciaobella πŸ˜†

  5. Ek hoop nie die breuk was seer nie!πŸ˜€

  6. Geniet dit!πŸ™‚

  7. Mefri

    Vandag wil ek vir ek vir jou Ε‰ bos langsteelrose bring; bloedrooi, geurig en kraakvars in Ε‰ deurskynende slankkristal-vaas, sodat jy die stele ook kan sien, want dit is hoe die lewe is; blomgesiggies, blare en dorings. Dit is Ε‰ blykie van waardering, sommer net om vir jou plesier te bring terwyl jy so bietjie rus.

    Dankie vir al die leersame dinge, maar veral ook vir jou sin vir humor (wat ek so verskriklik baie geniet). Geniet jou ruskans Rooskindjie.

  8. Lekker rus en geniet die ervaringe.

  9. O Geniet!!!!!!!!!!!

  10. Geniet die breuk. Ek is sommer baie jaloers!

  11. Sigeuner

    1940 was bietjie lank terug.

  12. Hurry! Hurry! πŸ˜†

  13. Hierdie breukie begin nou meer die vorm van ‘n breuk aanneem.

  14. Mefri

    Ek begin jou ook nou erg mis Rooskindjie, maar ek wag geduldig. Moet net nie wegraak nie seblief jong.

  15. BB

    Net gewonder hoe dit gaan mee my favorite Roos ini hele wye wΓͺreld… maar Rosie, werk jy virrie staatsdiens??πŸ™„ want by enige anner plek sou jy nooit as te nimmer sooooo lank kon ‘break’ vattie…:mrgreen:

  16. Mefri

    ((((BB)))) LOL jy is pragtig!!

  17. Andrew

    Sheez Rosa … waar kruip jy weg, ek mis jou ook. Is jy besig met gehuimsinnige opgrawings op ‘n exo planeet wat nie internet het nie?

  18. Rosaaaaaa!, Koeeiieeee, waar is jy?

  19. hallo skatties….AS ek julle se waar ek was sal julle my nooit, ooit glo nie.
    so nou bly ek net stil.

  20. Mefri

    Mwah en ‘n drukkie, welkom terug!!




Lewer kommentaar

