Haas en Olifant

Sien jy die Haas?

 

Sien jy die Olifant?

 

Haas en Olifant is ewe groot.

Haai, regtig?

Ja, regtig?

Watter een sal jy skiet om te eet? Watter een het die meeste vleis?

Ag, dit maak nie regtig saak nie, want jy kan mos vir jouself sien. Hulle is byna ewe groot. Die verskil is nie noemenswaardig nie.

                                                                                ****

Dus huppel jy, in goeder trou weg, en skiet die Haas wat hier naby ons sit. Toe jy by hom kom sien jy hy het minder vleis, selfs minder as ‘n hoender, as die Olifant wat verder weg gestaan het. Jy is geskok. Want jou oordeel was totaal en al verkeerd.

Ek lag lekker vir jou, want weet jy wat? Ek het een allerbelangrike ding uitgelos: Konteks.

Maar hoe kon jy dit tog gehelp het, want ek het nie die betrokke konteks aan jou geskets nie.

Nou moet ek net besluit wat kort, die verbale konteks, die sosiale konteks – of sal ek dit pragmaties beskou?


  1. flippiefanus

    Ek stem. Die konteks is altyd baie belangrik. Mense kan lank met mekaar stry terwyl hulle eintlik met mekaar saamstem bloot omdat die konteks nie duidelik gemaak was nie.

  2. Oulike stukkie die oor konteks. Dit is so waar dat almal tog maar net altyd moet seker maak hulle stry oor deiselfde ding voor daar koppe gestamp word.
    Hopelik sal konteks verduideliking nooit nodig wees om die verskil in grootte tussen Olifant en Haas te verduidelik nie….😆

  3. Flippie: presies😉

    Demoerin: mense kan so tydmors, en mislei, natuurli. ai-ai

  4. dis seker hoekom die persepsie by bestaan dat skilpad vinniger is as hasie…?

    klink my die hasie was toe al die tyd dood…?

    Of is ek nou in die hasie en grietjie verhaal?

  5. Johannes: skilpad was slimmer as hasie🙂 en grietjie, ai arme kind.

    Freddels: hallo lekker om jou weer te sien.

  6. 🙂 Soms is dit ook nie so maklik om die konteks te verstaan nie.

  1. 1 Die week in ‘n neutedop…. « Demoerin’s Klasak

    […] Daar was dan natuurlik ook ‘n verdere filosofiese vraagstuk oor die bumblebee komponis. Die konteks kan soms in misverstande verlore raak, en kan dit die gevolg van ongeletterdheid […]




Lewer kommentaar

