ongetiteld (2)

jou oë’s genoeg herinnering

aan die onvermydelike

jou kerende hande genoeg

om die spykerspore

van jou kruis’ging

te verraai

 

kon’k maar jou

dooi lyf opeis

sou ek jou

sag ontwaak


  1. Justine

    Soms is dit voldoende om die ‘mooiste mooi’ net te mag ervaar……

  2. Woordeloos mooi.

  3. Reisiger

    Ek het nie woorde nie…

  4. Dankie vir hierdie pragvers.

  5. Mefri

    kon’k maar jou

    dooi lyf opeis

    sou ek jou

    sag ontwaak

    dis baie mooi… kosbaar mooi

  6. maxie

    Sal ‘n thesaurus moet nadertrek vir genoeg byvoeglike naamwoorde om jou gedig gestand te doen. Dankie vir die deel daarvan!

  7. Dis mooi. Elke mens beleef verse op ‘n ander manier. Sodra jy iets lees kry jy ‘n prentjie (memory) in jou brein. My brein het hierdie dadelik geassosieer met ‘n hartseer dag uit my verlede, en so paar skyfies geflits.

  8. Ongelooflik mooi.

  9. Beautiful! Ek beskik nie oor genoeg woorde om dit te beskryf nie! Dankie vir die deel daarvan.

  10. boendoe

    Hoe’s daai vir telepatie! Toe ek op jou link kliek, dog ek by myself: ‘ek wens sy het weer ‘n gediggie geplaas.’ En siedaar! Nice, Rosa! En dankie!

  11. demoerin

    Sjoe!

  12. Nikita

    Baie mooi!

  13. BB

    Jy weet Rosa – ek staan in awe of people wat so met woorde kan toor – dit wat hulle dig noem. Ek is at best ‘n rymelaar, maar my vermoëns laat nie dig toe nie… hoe sê my ma altyd so oulik as sy my goed lees: “es reimt mein Kind, aber es dichtet nicht…”😕😳

  14. Boendoe: Ek het jou vibes gevang….;)

    Ai BB ek is seker jy kan dig! Is net woorde.

  15. krista

    😀 Mooi gedoen, hoor!

  16. Ai Rosa, net woorde? Ja, dit is dalk net woorde, maar jy het die kuns om hulle mooi te rangskik ok, sodat dit sense maak!

  17. Bloubloed

    Bly hulle verbrand nie meer toornaars nie…

  18. Welkom terug Bloubloed, het jou gemis.

  19. Sjoe, dis erg seer…

    Jy het nie net baie talent ontvang nie, maar ook ‘n geestesgawe. Nie almal kan hul talent as ‘n gawe gebruik nie – moenie dit hier op jou blog begrawe nie.

  20. Wag-‘n-bietjie! Ek het jou net so baie, baie gemis. Ek is so bly om jou hier te sien, sterkte en baie hugs. Dankie vir jou pragtige woorde. Word waardeer.




Lewer kommentaar

