Bieg

jou mooie borste
is soos ’n bidplek
vir ’n god wat sing
en my naak in sy
tabernakel laat bieg
oor my siel my lyf
verlaat as jy binne
my is

  1. Ek het nie geweet jy kan dig nie! Dis baie mooi. Doe so voort asseblief.

  2. Nota: Ek dief hierdie ene vir 14 Feb

    Dit is roerend mooi Frankie, regtig.

  3. Hey Sus, jy kan mos self skryf! Los ietsie vir my ook. Naais Rose, verrrry naais. Sy’s ‘n gelukkige vrou om sulke woorde te kry!

  4. Baie dankie almal van julle waardeer julle kommentaar baie.

  5. Lekker om jou blog raak te lees. Kom kyk die vrou van dapperheid toekenning op my blog.

  6. ding

    RoosKind
    Nog ‘n bewys dat ding se woorde oppie stoep diep gewortel in die waarheid lê – jy mag maar kan, hoor!

    Ding is vandag eintlik skoon stil oor al die talent wat op die blogs soos sterstof gestrooi lê.

  7. Dankie Dellie en Ding vir die inloer en woorde. 🙂

  8. Dit is regtig mooi.
    Niks meer nie, niks minder nie.
    Net baie baie mooi.

  9. jasper bly jy het kom inloer. en dankie!

  10. Wat meer kan ek byvoeg? Dis diep mooi.

  11. just-tine

    Hierdie woorde neem my terug na ʼn oomblik op ʼn stoep waar twee siele ʼn onverbloemde stortvloed van begeerte na mekaar uitgespreek het. Ek wonder of hy besef hoe volkome my oorgawe was?

  12. Dankie vir die kommentaar just-tine… dit het my geraak. Dis asof jy iets belangrik vir iemand wil se.

  13. yo-yo

    Mathys Roets se website is http://www.mathysroets.co.za – loop pla hom daar Just-tine

  14. knersis

    Baie goed Rose. My eerste inloer die maar as jy sulke jems in jou pen het (wow) – nie die laaste nie.

  15. @yo-yo (of Just-tine): Wat is hierdie van Mathys Roets?

    /me rather a fool for five minutes…

  16. Ja yo-yo wat is dit…. ons verstaan glad nie. wat het my gedig met hom uit te make..

  17. yo-yo

    sy verstaan

  18. IC

    Warm Heuning!

    🙂

  19. Me

    I seem to have loved you in numberless forms, numberless times…
    In life after life, in age after age, forever.

  20. Off topic, maar ek wil onthou oom Fanus is eenkeer vir ‘n dag of wat geskors oor ‘n yo-yo-opmerking!

  21. boendoe

    Jinne, vrou, dis absoluut…jy sal seker ‘n beter woord he…fantasties!

  1. 1 My naaste boek « Rosalind Franklin

    […] naaste boek Die tag kom van fredddels […]




Lewer kommentaar

